Ενα αδειανό πουκάμισο…

Explore posts in the same categories: Uncategorized

2 σχόλια στο “Ενα αδειανό πουκάμισο…”

  1. mpou Says:

    ti malakia blog. apotuxhmenos pantou.

  2. camerartpress Says:

    Μπουμπουκο μου που στο καλό θυμήθηκες αυτό το μπλόγκ πούχα να το επισκεφθώ τρείς ολόκληρους μήνες,γιατί όπως σωστά λές είμαι αποτυχημένος παντού, είμαι αποτυχημένος και στο μπλόγκιν.Παρηγοριέμαι όμως γιατί μέσα στη παταγώδη αποτυχία μου κέρδισα ένα φανατικό οπαδό που παρακολουθεί στενά κάθε μου δραστηριότητα και μπορεί ακόμα να θυμηθεί πράγματα που κι εγώ έιχα ξεχάσει όπως για παράδειγμα τούτο εδώ το μπλόγκ.Μπράβο παιδάκι μου,αν συνεχίσεις έτσι θα προοδεύσεις…


Σχολιάστε

